Valet och kvalet

Fredag, igen.
Det är alltid fredag för mig, veckorna existerar inte.
Av någon anledning så är det alltid helg, och pressen startas tidigt.
Alla vill ha med mig ut, men jag vill inte. Samtidigt som min kropp skriker efter alkoholen.

En öl kan jag väl ta?
Fast nej, det kan jag inte.
När jag väl börjar dricka så kan jag inte sluta, det är omöjligt.

Vi får se vad jag tar mig till ikväll.

Mannen i mitt liv är ute och drogar, vem vet var han är, han ringer väl inatt om jag har tur. Men man vet aldrig, han kanske helt enkelt skippar att höra av sig helt. 
Det bästa vore om jag var nykter så jag kunde hämta honom också.
Men nej, jag känner inte för att vara nykter, jag känner inte för att sitta här själv och grubbla.

Vi får se vad jag ska göra!

Kommentarer
Postat av: Larsson

Hej, har läst din blogg, och måste bara skriva, jag känner igen mig otroligt mycket. Lever i samma situation..

2010-12-07 @ 22:50:15
URL: http://outlawscumfuc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0