två dagars AT

och idag handlade du mer sub, jag tror du inbillar dig om att du varit utan i 2 dagar också, tyckte de va nyss du proppa i dig oxy och sub?
Ledsen blir jag för idag är det måndag, vet du vad du sa skulle hända på måndagen?
Du minns inte, men jag minns.

"på måndag ska jag verkligen göra allt jag kan för att klara AT'n, jag ska göra allt jag kan för att bli ren, så jag är ren när jag ska till sthlm"

Men nej.
Inte då.

Jag blir ledsen och besviken och arg och allting på samma jävla gång

Fy fan för dessa droger!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: ttusen tack :D så kul att du gillade klänningen :)

2010-10-12 @ 02:11:52
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0