Spenderad dag och natt tillsammans

Hemma hos dig, och hemma hos dig har jag ju inte direkt någon kontroll.
Du rökte fent och vanligt röka.
Blev helt väck och noddade var femte minut ungefär. Precis som fredagen jag var där men då visste jag i och för sig inte ens vad nodda var och tänkte bara att det måste vara något allvarligt fel på honom eftersom han sitter upp och sover. Men ja, man lär sig något nytt varje dag.

Han var inte det roligaste sällskapet, men vad ska jag göra? Nu vet jag att jag definitivt tycker om dig mer när du inte är helt opiatad.

DU har en plan nu, men hitills har det inte gått så bra med dina planer. Men jag ger inte upp hoppet<3
Jag hoppas och önskar att du har styrka och mod att åtminstånde försöka!

Jag har tyvärr inte tid att skriva något mer, jag ska flytta i helgen, till ett annat land: Irland :)
Så jag har en hel del jobb framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0