spårade totalt

som vanligt, man höjer ribban.
Jag har inga gränser kvar längre när jag dricker.
Dom hade rätt jag kommer aldrig kunna dricka som en normal människa igen.
Jag måste sluta helt och föralltid.
Men jag kan inte, av någon anledning så kan jag fan inte göra det.

Usch, jag är inte ens bakfull, min kropp mår hur bra som helst på helgerna.
Förstår inte alls hur det kan vara möjligt att det har gått såhär långt?

Och jag vet att jag inte klarar av det, men ändå så dricker jag.
Jag dricker och jag mår så jävla bra av det.
Lyckoruset jag får av alkoholen är sjukt, det är SJUKT.

Och du vill att jag ska stå vid din sida, stötta dig när du misslyckas och hjälpa dig upp.
Det jobbiga är att du accepterar situationen du är i, det gör inte jag.
Du kan ta misslyckanden, det kan inte jag.

Fan jag orkar inte mer

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/october/lordag-dagens-blogg-1.html#comment

2010-10-16 @ 15:51:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0