Polisen på besök

Fan va fort det kan gå, ena dagen har man vissa planer och andra sitter man i förhör.
Sjukt liv?
Han blev upplockad av Polisen idag nämligen, helt otroligt. Dom tog honom när han skulle hämta posten.
Jag satt och väntade hemma hos mig på att han skulle höra av sig för jag skulle köra honom till tåget som gick mot huvudstaden. Men det blev lite ändrade planer där.

De tog datorn & mobilen.
Men dom släppte honom, så han åker till sthlm iaf, även om det blir senare ikväll.

Shit vilken sjuk värld.
Jag är glad att jag ska komma härifrån och han borde vara evigt tacksam över att han har en skyddsängel som ville ge honom en chans till. Fan ett annorlunda beslut och han hade inte varit en fri kille längre..
Nej nej nej nu får det ju vara nog.

Usch jag älskar dig och detta gör jätte ont :/

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad jobbigt! Och han borde vara överlycklig att du stannar hos honom. Hoppas han är det.

2010-10-28 @ 19:31:48
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0