När alkoholen går ur min kropp

Usch det är verkligen hemskt när jag börjar känna abstinensen såhär på söndagskvällarna, jag är skakig och svag, trött, och enormt sugen på ALLT. Huvudet dunkar och jag är såkallat "gnässig" kan inte sitta / ligga still alls en lång stund och allt känns väldigt tungt och jobbigt..
Jag vet inte vad det ska bli av mig faktiskt, jag önskar att någon kunde rädda mig från den väg jag valt.
Jag vet att jag själv satt mig i denna situationen och ingen annan har makten att ändra på hur det ser ut förutom jag, men finns det någon där ute som ens förstår hur svårt det är?


Och du är inte här inatt, det är väl lika bra, men det är inte särskilt hjälpande, för nu blir det abstinens + oro & ångest över dig.
Härligt, gud vilken härlig söndagsnatt.

Jag ska ta 2 theralen och försöka att sova.. .
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0