MEN GUD SÅ BRA (för dig?)

Du sov inte här inatt, av någon oförklarlig anledning.
Eller ja, imorse var den ju inte så jätte oförklarlig när jag fick höra vad det handlade om.

Han säger:
heheh
ja men röka till opiater är top notch
;D
idag mår jag väldigt bra iaf =)
hmxhmxmmasdklasdklj
vad ska man göra idag då tro?

Jag säger:
Har du tatt nå speciellt idag eller är de bara en bra dag? 

Han säger:
tagit något speciellt ;P

Jag säger:
Vad har du tagit då? 

Han säger:
hemligt
;d
nej men en stor dos oxy*
så idag är jag opitad
opiatad
vilket jag inte blir på t ex sub

Jag säger:
Okej ..

Han säger:
så jag mår grymttttttttttt
och äter en päronsplitt


Vad glad jag blir ÄLSKLING, att du mår så JÄVLA bra idag. Idag hatar jag dig fan mer än allt annat, usch vad jag önskar att du kunde ljuga för mig så jag släpp se sanningen i vitögat. För just nu är det bara jag som är dum som stannar hos dig. Helt allvarligt. Jag måste ju vara HELT JÄVLA DUM I HUVUDET.

Idag är jag arg och ledsen, besviken och sårad.
Varför gör det ondare idag?

Fan för dig..


*Oxy = Oxycontin, läkemedel som används vid svår smärta.

Kommentarer
Postat av: Gun

Det gör ont i mig att läsa hur ni har det. Inte undra på att du blir ledsen. Oxycontin åt jag hela förra vintern efter en ryggoperation, utan en tanke på att det används som drog på det viset.



2010-10-13 @ 19:59:36
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0