Jag är hos dig igen

och jag tänker stanna kvar vid din sida.
VI ska klara detta.
Vi ska klara detta.
Det finns inget annat.

Du är min och jag är din och även om vi älskar varandra till döds så kommer jag alltid att stå vid din sida.
Jag ska inte svika, när du är svag ska jag vara stark för oss båda.

Vi fixar det här, vi måste bara börja någonstans.
En och en halv månad älskling sen behöver du inte vara kvar här.
Håll ut.


Du behöver inte må bra
för att duga inför mig
jag älskar dig när du mår dåligt med

Du måste inte le för min skull
Din smärta skrämmer inte mig
du skänker mig glädje bara genom att vara

Du behöver inte vara stark inför mig
jag värderar dig inte efter din muskelmassa
eller brist på energi

Du behöver inte bygga upp masker inför mig
jag lär ändå missa dem
och bara se dig som du är ändå

Du är bra som den du är
du är vacker även de dagar
när du själv bara tycker att du är till besvär

Du behöver inte göra dig till för mig
älskade vännen
för mig är du fin precis hur du än är



Jag älskar dig, och jag accepterar det <3

Kommentarer
Postat av: Gun

Du skriver så vackert.:)

2010-10-26 @ 15:11:19
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0