Inte nog med att det är helg igen imorgon

utan jag fyller år också.
Så jag kan redan nu informera om att bloggen kommer hamna åt sidan och jag kommer vara as jävla kalas packad från morgon till kväll hela helgen.
Underbart.

Mr. Opiat behagade att höra av sig igår, jag orkade inte svara på hans jävla sms.
Vill han någe så kan han komma hit och be om ursäkt som vanligt folk, fast ne det kan han ju inte, han är ju van att ta den fege & svages utväg.
oj va elak jag var i mun idag då! Oops :)

Nu kommer snart min älskade farmor hit, den enda i min släkt som inte supit ihjäl sig, trevligt !


Kommentarer
Postat av: zandra- en färg klick i din vardag

vinnaren i dagens blogg är nu dragen. kolla in öch se om det blev du eller försök kanske igen =)

2010-10-24 @ 19:23:01
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0