Hur mår du?

Det är en fråga som man får ibland, vissa gånger svarar man bara enkelt "bra" eller "helt okej" och sen frågar man hur den personen mår tillbaka. Så är det, för de flesta människorna skiter totalt i hur man verkligen mår.
Idag fick jag frågan och idag var första gången på riktigt länge som jag svarade ärligt.


Jag har räkningar på över 6000 och ingen inkomst, csn segar me de sista beslutet. Samt skulder på över 50000, och kronofogden flåsar mig i nacken. Jag blev tvungen att försöka bryta med en person som betyder väldigt mycket för mig på grund av hans missbruk och det som gör ondast är att han faktiskt inte verkar bry sig särskilt mycket. (Så mycket energi jag lagt på honom och jag får ingenting tillbaka.. )
Jag super som en idiot för de är enda gången jag får må bra.
Jag har inget liv, jag sover bort dagarna och sen ligger jag i min säng och bara är, gör ingenting alls.
Äter ingenting heller så de bidrar väl till att jag blir mer depp. Det är höst. Jag fyller 22 snart och har fortfarande inte hittat mannen som jag ska få barn med. Ångest som fan över allt som händer och jag kan inte göra något för att ändra min situation för jag orkar helt enkelt inte. Jag funderar starkt på meningen med livet och om det ens är meningen att jag ska vara kvar här.
Men ja man ska väl inte klaga, jag har ju tak över huvudet iaf :)

Så mår jag idag, hur mår ni?



Kommentarer
Postat av: Gun

Ja, det är väl så man oftast gör, ger ett ytligt svar på den frågan. Jag mår bra, faktiskt, och jag önskar av hela mitt hjärta att du också gör det snart.

2010-10-20 @ 00:33:04
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kämpa på, lovar dig att det vänder snart.

Varit i din sits så vet hur det känns.

2010-10-21 @ 00:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0