Hur du fungerar ..


jag vet
men du måste veta
det är så ÄCKLIGT svårt...
för det är såhär
dom säger det, ingen behandling i världen
hjälper
om man inte VILL sluta till 100%
det läskiga är
även fast jag vill sluta och verkligen går två veckor drogfri och ställer in mig så jävla hårt
så ändras tankarna så ÄCKLIGT fort
till att man vill ta igen
och då VILL man ta igen
och det är därför folk smyger o hållre på
är patetiska och fortsätter
man är lixom infekterad
och detta gör att man inte VILL till 100% vissa gånger...
jag måste läsa på om
hur jag ska ta itu med det
KBT kanske
kbt-behandling
gå till en psykolog
sen har jag funderat på att starta en blogg
och verkligen vara 100% ärlig
även fast folk vet att det är ************ blogg

för då har jag ingen återvändo

när jag öppnat mig så mycket för alla



Och igår var det inte ens påtal att du skulle sluta, för du vill inte längre, inte alls.
Jag vet att det delvis är mitt fel, för att jag troligen kommer lämna dig, men hade du varit redo att sluta och börja om då hade jag tagit med mig dig.
Men ska jag börja ett nytt friskt liv, då kan jag inte ta med mig en sjuk människa. Det räcker med mig själv.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med i dagens blogg :)

2010-10-12 @ 17:27:12
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Gun

Jag vet inte så mycket om missbruk, men jag vet i alla fall att det inte kan vara någon annans fel att en människa inte kan sluta med sitt missbruk. Det är inte ditt fel om inte han kan sluta. Jag tycker du gör rätt som satsar på dig själv och din egen drogfria framtid.



Tack så jättemycket för din fina kommentar hos mig. Du skriver att du önskar att du var så bra på något, men nu när jag har läst alla dina inlägg så ser jag ju att du skriver och uttrycker dig otroligt bra! Dina texter berör. Du skulle kunna skriva en bok om dina erfarenheter.

Kram

2010-10-12 @ 18:38:10
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0