Första dagen i Dublin

Och det är fantastiskt!
Jag trivs jätte bra, med människorna, staden, pulsen, ja allting.
Det enda som är lite konstigt är att allting är bakvänt, jag menar .. Vänstertrafik?!

Idag när jag gick och strosade på gatorna i Dublin så längtade jag så efter honom, önskade han var här för att dela detta med mig. Det är så otroligt! Ett helt nytt ställe, och här ska jag bo!
Det hade varit så underbart om han var här och upplevde alla känslor som jag känner.

Är övetygad om att detta kommer bli jätte bra faktiskt. Jobbet börjar imorgon och jag är så trött!
Har inte sovit någonting på mer än 30 timmar, ganska overkill men så går det :/

Ja jäklar ja. Personerna jag bor med är också härliga människor, precis som mig som älskar att skratta, det är uppskattat :))

Nu saknas bara DU!

Kommentarer
Postat av: Gun

Härligt att det känns så bra redan! Hoppas det fortsätter så, och att du kommer att trivas riktigt bra hela tiden.:)

2010-10-31 @ 22:18:24
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0