Det är över nu älskling

Jag lämnar dig nu medans jag kan, jag har gjort en sista sak i ett försök att hjälpa dig.
Vad? Det kommer du förhoppningsvis att förstå om ett tag.
Jag önskar dig all lycka i livet, jag hoppas att du kommer ta dig ur detta och kunna börja leva ett normalt liv.
Jag tackar för tiden tillsammans med dig då den gjort mig stark och jag har lärt mig så himla mycket.

Det är såhär nu, det blir bäst för oss båda.
Jag behöver också någon som stöttar mig, jag kan inte bara vara den som stöttar.
Jag får vara egoistisk och det är skönt.
Du förtjänar inte min uppmärksamhet längre.

You bring me up just to bring me down, och jag orkar inte det :)

Man lever på hoppet och jag håller tummarna för dig.
Kanske möts våra vägar igen när vi är nyktra och orkat ta tag i svårigheterna?

Du är en fin människa någonstans där under alla droger och lögner, det vet jag.
Jag ska minnas dig som den du var för 5 år sen, inte som den trasiga människa du är idag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/october/tisdag-dagens-blogg-2.html#comment

2010-10-19 @ 14:48:44
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Gun

Bra och starkt gjort! Även om jag förstår att det är jobbigt också.

2010-10-20 @ 00:30:36
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0