Dagen idag idag idag

Lalala, jag känner mig lugn och nöjd, vet inte varför.
Men på något sätt så känns allting ganska bra, jag gillar när han är ärlig mot mig det är skönt, jag behöver öppenhet.
Det är liksom inte bara drogerna det handlar om, det handlar ju om tillit, jag har ju massa saker med mig från tidigare förhållanden som gör så att jag reagerar som jag gör på vissa saker, på ett visst beteende etc.
Det gör inte saker lättare kan jag säga.
Men jag är ju medveten om det i alla fall!

Nu kära bloggläsare så ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag åka till min kärlek, han har fått Fentanyl nu tydligen så han mår bra ^ Hans mamma har tagit kontakt med soc också; ÄNTLIGEN.
Även om det är han som bestämmer i slutändan så kan det vara en bra början, blev riktigt glad av att höra det.

Så jävla piss att jag lämnar Sverige på söndag men jag håller fan fast vid det jag har sagt; 1 ½ månad sen blir det kidnappning av honom :)

Ah. Dusch var det, idag är en riktigt bra dag känner jag!


Kommentarer
Postat av: Gun

Det låter hoppfullt, vad härligt. Ärlighet och öppenhet är viktigt i ett förhållande. Jag som har tre vuxna barn kan inte ens föreställa mig hur hans mamma har det. Bra att hon tagit kontakt med soc.

Jag hoppas så att det går bra för er.

Du lämnar Sverige säger du, vad ska du göra? Eller har du skrivit om det redan? Jag måste kolla dina senaste inlägg.:) Ha det så bra du kan nu. Kram

2010-10-26 @ 15:08:00
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/october/tisdag-dagens-blogg-3.html#comment

2010-10-26 @ 21:32:25
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Gun

Sv: Vad spännande! Det blir säkert en härlig upplevelse och en bra erfarenhet. Hoppas du fortsätter blogga därifrån.:)

2010-10-26 @ 21:44:57
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0