att orka leva

Varje dag är en kamp.
Att kliva upp på morgonen är bland det jobbigaste som finns.
Även om jag vaknar upp bredvid dig, och det gör mig lycklig, så räcker inte lyckan långt när verkligheten kommer och slår en hårt i magen.

Påminnelserna om räkningar haglar in, inkasso och det kommer ju sluta med kronofogden för som det är nu har jag inte en krona över till någonting, MEN av någon anledning så har jag råd att vara full varje gång jag önskar vara full. Är inte det konstigt?

Och du har exakt samma ekonomiska problem, men du har ändå råd att handla droger varje gång du vill ha ett rus.

Livet är bra lustigt.
Livet är en kamp, det är oftast med motgångar än medgångar men ändå så fortsätter vi kämpa.

Vissa väljer att fly genom droger, medans andra väljer att slåss.
Jag har valt den enkla vägen, att fly. Men jag är beredd att börja slåss nu.


Kommentarer
Postat av: Safira- En av Malmös största bloggar..

Fin blogg du har om du vi få en grattis läkning till din blogg gå in p min blogg och kolla vad du behöver göra. <3



http://Smekizz.blogg.se

2010-10-12 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0