Rollercoster

Det är inte ofta jag har humör men nu har jag det.
Det är som om att alla känslor jag känner, blir 10 gånger så starka som de borde vara.
Sjukt intensivt blir det, både för mig och för de som är runt mig.

Gav nyss min lägenhetskompis en rejäl jävla skrikutskällning. Och jag skäller aldrig.
Usch, men han förtjänade det faktiskt, det säger jag inget om. Det är bara det att jag inte riktigt känner igen mig själv, för jag brukar inte bete mig såhär.

Men de är inte bara de dåliga känslorna som förstärks, utan även de glada.
Det bubblar inom mig när jag är glad, och jag sprudlar - tyvärr så skiftar de väldigt ofta.
Önskar jag kunde vara på en normal nivå.

Åh

Förövrigt älskar jag Dublin, jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0