Not much more to say

Jag har försökt jag, men det har inte gått så bra.
Antar att det är svårt när man är så långt ifrån varandra som vi är just nu, men jag var i alla fall beredd på att försöka.

Hur som haver så trivs jag fantastiskt bra här i Dublin!
Jobbet är bra, arbetskamraterna är bra, utelivet är fantastiskt, ölen är god ja.. Allting är fan top notch.

Inget att klaga på förutom möjligen regnet.. MEn allvarligt talat - hellre regn än snö. Det blåser lite kallt vissa dagar men ofta så är det varma vindar - Det gillar vi! :))))))))))))))))99

AAAAH

Hoppas alla har det bra, och jag ber om ursäkt om dålig uppdatering.
Är ganska mycket som händer just nu.

Kommentarer
Postat av: Gun

Kul att höra att du trivs! Och underbart med varma vindar. Här var det tio minusgrader i morse.;)

2010-11-08 @ 23:16:59
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0