Jag har det bra jag

Trivs redan som fisken i vattnet, känner mig som hemma och det är skönt.
Önskar verkligen att jag slapp känna oro över dig, önskar att du inte fick mig att känna mig så dum, och liten och klängig..
Allt jag vill är att höra din jävla röst, men jag är inte ens värd en minut, och jag vet att jag är löjlig, fan va löjlig jag är och du får mig att känna mig ännu löjligare.
Det gör ont, nu vill jag helst bara gråta..

MEn ska fokusera på att allting är bra här i alla fall, det är jätte roligt att börja nytt jobb, nytt liv, få nya vänner och nya bekantskapskretsar :)
Jag önskar lite att jag kunde stå vid din sida utan att bli svag där.
Jag önskar att du också kunde bry dig så som jag gör, att du skulle ägna mig en minut eller två, men det gör du inte.
Jag är inte värd det :/

Fan va hemskt det är att en människa kan påverka så jävla mycket, bara för att?
Varför?

Kommentarer
Postat av: Gun

Härlig inställning att fokusera på det positiva, det är du värd. Du är värd allt gott, glöm inte det!

2010-11-03 @ 21:34:17
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0