Det här med hösten

Det är fruktansvärt för mig denna tid på året, jag trodde att jag kunde undvika det men uppenbarligen inte.
Höstdepp, otroligt jävla jobbigt.

Helt plötsligt bara vänder allt de bra och blir dåligt, motiveringen försvinner och jag vill bara gömma mig.
Vill inte gå upp på morgonen, vill inte se eller höra någonting av någon.
Vill bara vara ensam i mörkret.

Hur slåss man mot den känslan? Jag hatar denna känslan, det är den värsta känslan i världen. Speciellt eftersom att jag verkligen inte vill känna såhär, inte just nu.

Kan jag inte få var stabil och lycklig?
Snälla?

Kommentarer
Postat av: Gun

Vad jobbigt, det är många som känner så på hösten. Hoppas du mår bättre snart.

2010-11-18 @ 21:02:20
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0